سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است* | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟
سرخط خبرها

باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟

  • کد خبر: ۲۳۷۱۹۹
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟
باشگاه استقلال به دنبال از دست دادن برخی گزینه‌های خود به دلیل پیشنهادات اغوا کننده رقبا، فدراسیون فوتبال را تهدید به سقف شکنی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در روز‌های اخیر برخی گزینه‌های خرید خود را به دلیل پیشنهاد اغوا کننده دیگر تیم‌ها از دست داده است. این موضوع سبب شده فشار زیادی از سوی تماشاگران به باشگاه استقلال وارد شود ودرنتیجه مسئولان این باشگاه در موقعیت ضعف قرار بگیرند.

اخیرا باشگاه استقلال بازیکنی را می‌خواست که راضی شده بود تا ۳۰ میلیارد تومان به این گزینه دستمزد بدهد، اما باشگاه دیگری به این بازیکن ۸۰ میلیارد تومان پول داده و گزینه استقلال را چنگش درآورده است.

این فعل و انفعال سبب شده مدیران باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال پیغام دهند که اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، آنها نیز قانون را رعایت نکرده و مبالغی به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد که از سقف بودجه کلی عبور شود.


برای باشگاه‌های حاضر در لیگ نخبگان از سوی فدراسیون فوتبال ۵۰۰ میلیارد تومان سقف بودجه در نظر گرفته شده است که یک قلم خرید باشگاهی به میزان ۸۰ میلیارد تومان هزینه روی دوش این باشگاه گذاشته که قطعا با چنین حساب و کتابی باشگاه مورد نظر سقف قرارداد را رعایت نخواهد کرد وباشگاه استقلال هم در صدد شکستن سقف و پیشنهاد مبالغ هنگفت به بازیکنان است تا از کارزار نقل و انتقالات از رقبای خود پس نیفتد.

باید دید تهدید باشگاه استقلال آیا جواب خواهد داد یا اینکه فدراسیون فوتبال عملا قادر نیست اقدامی در این راستا انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->